Office Admin

Ce cautam de la noua colega ?

Office admin

  • Sa fie o persoana ordonata si responsabila
  • Sa fie absolvent: scoala de studii superioare (de preferinta de specialitate)
  • Sa aiba experienta in munca de minim 3 ani ;
  • Sa aiba abilitati organizatorice demonstrate;
  • Sa fie serios, responsabil si sa aiba spirit de echipa;
  • Sa dispuna de o buna capacitate de organizare si coordonare, sa fie receptiv la nou si sa dispuna de o inalta capacitate de adaptare si invatare;

Atributiile viitorului nostru coleg vor fi:

  • Activitati specifice financiare ( aranjare documente , facturi , pregatire documente pentru firma de contabilitate)
  • Front office (preluare apeluri, scanare documente , gestiune corespondenta )
  • Administrative ( administrare birou , gestionat curier )
  • HR ( programare colegi SSM , medicina muncii )

Beneficii

  • un loc de munca dinamic si performant ,
  • un salariu motivant,
  • un mediu de lucru placut,
  • posibilitatea de a se dezvolta profesional

 

In situatia sunteti o persoana de valoarea si in cautarea unor noi oportunitati va rugam ne dati un email la office@protekt.ro